سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در واکنش به مشکلات صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران برای سفر به این کشور، گفت: واقعا ناراحت هستم، متاسفم و بابت این شرایط عذرخواهی می کنم.
تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) مقابل تیم ملی والیبال آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در خصوص این مسابقه گفت: هر دو تیم والیبال با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و مسابقه بسیار نزدیکی بود. سرویس‌های خوب کلید پیروزی آمریکا در این مسابقه بود که از آن بهره بردیم و سیستم تقسیم توپ و پاس ایران را با مشکلاتی رو به رو کردیم و این تفاوت دو تیم در این دیدار بود.

جان اسپرا به مشکلات صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها نیز واکنش نشان داد و گفت: واقعا نا امید و ناراحت هستم. به عنوان مربی این موضوع را که مربی می‌خواهد بهترین بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، درک می کنم.

او ادامه داد: کاملا منطقی و قابل درک است که تیم ملی والیبال ایران می‌خواهد به طور کامل اعضای تیم خود را به همراه داشته باشد. من از این موضوع متاسف هستم. از جزئیات این مشکل بی خبر هستم. نمی دانم چه کسی مسئول عدم صدور ویزا است.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در مورد ریجکت شدن محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی افزود: به عنوان یک سرمربی وقتی سه ستاره تیمم ویزا دریافت نکنند، بسیار عصبی و درمانده می‌شوم. این موضوع خیلی پیچیده است و شرایط را درک می‌کنم. شما احساسات را درون زمین می‌توانستید ببینید. از بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید