عضو خبرگان: حجاب در ملأعام برای همه لازم است حتی غیرمسلمان‌ها
جان‌نثاری با بیان اینکه تمرکز دشمنان در این فتنه بر موضوع زنان بود، عنوان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که با تضعیف اعتقادی می‌تواند نظام را ضعیف کند چرا که هویت اصلی مردم ما اعتقادی و دینی است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حجاب در جامعه اسلامی یک پرچم برافراشته است که دشمن با تمام توان قصد دارد آن را زمین بیندازد و خواسته ما از مدیریت استان، نظارت بر اجرای مفاد دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور در حوزه حجاب و عفاف است تا شأن جامعه اسلامی حفظ شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دومین نشست شورای اداری استان که به صورت فوق‌العاده به تبیین رویکرد استان در موضوع عفاف و حجاب اختصاص یافت، اظهار کرد: انتظار همه مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی ورود جدی دستگاه‌های مسؤول به حوزه حجاب و عفاف است.

۲۰۰۰ دلار در ماه با انجام کارهای ساده

وی ادامه داد: در این راستا تصمیمات خوبی در وزارت کشور گرفته و دستورالعمل بیان شده در نشست شورای اداری استان، امید بخش بود.

مهدوی با بیان اینکه در جامعه اسلامی رعایت حجاب در ملأعام برای همگان لازم است ولو کسانی که مسلمان نیستند؛ ادامه داد: حجاب در جامعه اسلامی یک پرچم برافراشته است که دشمن با تمام توان قصد دارد آن را زمین بیندازد و خواسته ما از مدیریت استان، نظارت بر اجرای مفاد دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور در حوزه حجاب و عفاف است تا شأن جامعه اسلامی حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید