🔹کسانی که در توهم و مالیخولیای سلطنت هستند و برای پررنگ نشان دادن حضور مقتدرانه‌شان، بدنام‌ترین چهره ساواک را بزک می‌کنند و به صحنه می‌آورند، مرتجعند.

🔹کسانی که جمهوریت نظام را انکار می‌کنند و به صراحت از نفی حق حاکمیت ملی و مشروعیت متکی بر رأی مردم سخن می‌گویند، نگاه و رویکردی ارتجاعی دارند

🔹نمونه بی‌سابقه نگاه ارتجاعی کسانی‌اند که برهنگی را ترویج و تشویق می‌کنند. «برهنگی تمام» را نشانه هنر و آزادی زن می‌دانند.

🔹برخی می‌خواهند به هر دلیلی در قدرت سهمی داشته باشند و به قول خودشان پروژه‌شان کسب قدرت است. وقتی می‌بینند نمی‌توانند به چنین هدفی دست پیدا کنند، متشبث به آمریکا و اروپا می‌شوند، با شخصیت‌های سیاسی عکس می‌گیرند و برای خود کسب وجهه روزمره می‌کنند.

🔹صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی انگلیسی و ایران اینترنشنال سعودی نشان دادند که در جهت تجزیه ملی ایران، تجزیه سرزمینی ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی می‌کوشند

🔹صدا‌وسیما با تأسف، بسیار ناکارآمد رفتار کرده است. اگر صدا‌وسیما رسانه حرفه‌ای و ملی بود و خبر اول و تفسیر اول را البته توسط کارشناسان اهل نظر و دانا مطرح می‌کرد، فرصتی برای تأثیر‌گذاری رسانه‌های بیگانه فراهم نمی‌شد.

🔹تمام تدابیر برای حفظ پیروز انجام شده بود مع‌الوصف براندازان موضوع را به نظام ارتباط دادند.

🔹براندازانی که شکارگاه‌های سلطنتی داشتند و محمدرضا شاه و برادرانش به شکار فیل و شیر در آفریقا می‌رفتند نمی‌توانند طرفدار حقوق حیوانات باشند و در سوگ پیروز اشک بریزند.

🔹می‌گفتند زن زندگی آزادی! چرا برای خرابکاری شرافتمندانه! از جنس شرافت خودشان به‌سراغ مدارس دخترانه رفتند و دانش‌آموزان معصوم را در معرض مسمومیت قرار دادند؟ بدون‌تردید همانگونه که ملت ایران در ٢٢ بهمن، توهم انقلاب سوم را به خاک سپرد، موج مسمومیت تمام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید