رییس فدراسیون کشتی گفت: بعد از حضور در فدراسیون کشتی بساط فامیل بازی را جمع کردم و بسیاری از کتک‌هایی که امروز می‌خورم به دلیل همین مساله است.
علیرضا دبیر که از لحاظ حاشیه، خبرسازترین چهره فعلی ورزش ایران محسوب می‌شود، برای چندمین بار طی یکی دوماه اخیر مصاحبه مفصل انجام داده است. او این بار با خبرگزاری دولت حرف زده و بازهم کلی سوژه و تیتر برای رسانه‌ها ساخته است.

رفتار و عملکرد علیرضا دبیر در بخش‌های مختلف با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است برخی این رفتارها را ریاکارانه و برخی دیگر آن را می‌ستایند، واقعیتِ شخصیت دبیر کدام است؟

هر جور رفتار کنیم برداشت‌های متفاوتی می‌شود. زیرا فضای جامعه این‌گونه شده است. روز اولی که به فدراسیون کشتی آمدم ابراهیم امامی شاهد است، نماز خواندن من را مسخره می‌کردند. چهار سال از آن روز گذشته اما انتقادات تمام نشد. این انتقادات و هجمه‌ها اگر سریال چند صد قسمتی بود الان تمام شده بود. من نماز می‌خوانم و این کار برای خداست. اگر به جای ارتباط با خدا، پاچه خواری این و آن را می‌کردم چه می‌گفتند؟ باید قضاوت درباره رفتار و اعمال دیگران را به خدا بسپاریم. برخی رفتارم را فیلم می‌دانند. آیا نماز خواندن فیلم است؟ چندین سال است از این تهمت‌ها می‌شونم اما مهم نیست. امیدوارم اعمالم مورد قبول خدا باشد. ما نمی‌توانیم نیت را بخوانیم. چه کسی می‌تواند ادعا کند کار من ریاست یا برای خدا؟ بهتر است قضاوت را به خدا بسپاریم. من آنچه که فکر می‌کنم درست است را انجام می دهم. حرف بزرگان این است که رضایت خدا رضایت بنده خدا را به همراه دارد اما رضایت بنده خدا همیشه رضایت خدا را به همراه ندارد.

در زمینه این هجمه‌ها نیز باید بگویم، یکی خواب است می‌شود بیدارش کرد اما کسی که خودش را به خواب زده، بیدار کردنش سخت است. ما وقتی برای کار کردن نداریم اگر همین الان بگویند زمانی برای زندگی ندارید چه جوابی برای خدا داریم؟ من با کارم حرف می‌زنم. کسانی که در دوره قهرمانی، شورای شهر، مدیریت فدراسیون و … با من بودند می‌دانند چطور کار می‌کنم. در شب اول قبر با خدا تنها هستم و آنجا باید پاسخگوی رفتار، اعمال و کارهایم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید