منصور حقیقت‌پور گفت: غربی‌ها اگر از حضور گسترده مردم در روز 22بهمن درس می‌گرفتند، در کنار یک فاحشه و بازمانده خائن پهلوی نمی‌نشستند. آنها اوج بلاهت خود را نشان دادند.
، مهمترین بخش‌های این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

چهره های نشست مونیخ نه در داخل ایران جایگاه و مقبولیتی دارند و نه دارای شأنیت سیاسی و تفکر و اندیشه‌ای هستند و صرف متشکل از بازمانده‌های استبداد سلطنت، جدایی‌طلبان و سلبریتی‌هایی هستند که احتمالا چندخط از علم سیاست هم نمی‌دانند. در این بین پرسش آن است که اروپایی‌ها با ارائه تریبون به اینها چه هدفی را دنبال می‌کنند؟
این اپوزیسیون‌هایی که در خارج از کشور خودنمایی می‌کنند، هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند؛ از آن رضا پهلوی خائن گرفته که دومانش ریشه در خیانت دارند تا آن مسیح علینژاد خودفروش که افتخاش این است که قبل از ازدواج حامله شده است! اینها کیثف‌اند و هیچ جایگاهی در داخل ندارند و ما خیلی مشتاقیم که روزی فرارسد که رودرروی این اراذل و اوباش بایستیم و تلکیفشان را روشن کنیم.
اروپایی‌هایی که به این جماعت تریبون می‌دهند انگار در مصرف مشروبات الکلی زیاده‌روی کرده‌اند که چنین بی‌عقل شده‌اند. کشورهای اروپایی‌ آنقدر بی‌عقل‌ هستند که در جنگ اوکراین منفاع مردم خودشان را فدای آرمان‌های آمریکا کردند. امروز با صراحت می‌توان گفت که کشورهای اروپایی هیچ استقلال سیاسی و استقلال رأیی از خود ندارند و پیرو مطلق آمریکا هستند. غربی‌ها اگر از حضور گسترده مردم در روز 22بهمن درس می‌گرفتند، در کنار یک فاحشه و بازمانده خائن پهلوی نمی‌نشستند. آنها اوج بلاهت خود را نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید