خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه اعترافات قاتل مهرجویی را این‌گونه نقل کرد:

🔹بعد از اینکه با شکایت خانواده مهرجویی دستگیر شدم، از آن‌ها کینه به‌دل گرفتم. آن‌ها به‌خاطر یک جاروبرقی از من نگذشتند و وقتی آزاد شدم، سراغشان رفتم و خواستم ۳۰ میلیون تومانی که از آن‌ها طلب داشتم را بدهند، اما انکار کردند.

🔹من در زمانی که برای آن‌ها کار می‌کردم، ۳۰ میلیون تومان طلبکار شده بودم، اما آن‌ها حاضر نبودند این مبلغ را پرداخت کنند و می‌گفتند که هیچ بدهی‌ای به من ندارند.

🔹همۀ این‌ها باعث شده بود که از آن‌ها کینه به‌دل بگیرم. در نهایت نیز وقتی دیدم حاضر نیستند پولم را بدهند، نقشۀ قتل‌شان را کشیدم.

🔹شب حادثه به همراه برادرم که سرایدار یکی از ویلا‌ها در شهرک است و ۲ دوست دیگرم که آن‌ها هم در شهرک کار می‌کنند، راهی ویلای مهرجویی شدیم.

🔹وقتی در را باز کرد، من با چوب به سمت او حمله کردم و به او ضربه زدم. برادرم و دوستم هم به اتاق رفتند و همسرش را گرفتند. ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به او ضربه زد.

🔹من هم مهرجویی را با چاقو زدم و بعد به اتاق رفتم و وقتی مطمئن شدیم هردویشان مرده‌اند، النگو‌ها و طلا‌های همسر مهرجویی، موبایل و اموال دیگر را سرقت و آنجا را ترک کردیم.

🔹سپس به خانه‌ام رفتم، چون لباسم خونی شده بود، آن را دور انداختم و یک دست لباس نو تهیه کردم و پوشیدم. طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد

دیدگاهتان را بنویسید