روزنامه شرق نوشت:

🔹فاطمه روحانی، ملی‌پوش سابق ایران، به آلمان پناهنده شد. این خبر مربوط به چند روز قبل است؛ ولی تعدد ورزشکاران مهاجر و پناهنده موجب شده که این موضوع چندان به چشم نیاید.

🔹فاطمه روحانی یکی از ورزشکاران باسابقه تکواندوی ایران است که با کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، اوج پختگی‌اش را نشان داد. البته پیش از آن نقره، او با کسب مدال طلا در بازی‌های همبستگی کشور‌های آسیایی و همچنین چندین مدال رنگارنگ در رده‌های جوانان و نوجوانان نشان داده بود که ورزشکار قابلی است.

🔹مهاجرت روحانی به آلمان و درخواست پناهندگی دادن به این کشور در ادامه سریال مهاجرت ورزشکاران ایرانی صورت می‌گیرد که به طرز ناباورانه‌ای در ماه‌های اخیر شیب صعودی به خود گرفته است. فاطمه روحانی هم ظاهرا به دلیل موضوعات سیاسی از ایران رفته و درخواست پناهندگی داده است.

🔹 او یکی از ورزشکارانی بود که در طول اعتراضات نیمه دوم سال گذشته، پست‌های خبرسازی در فضای مجازی منتشر کرد. خودش گفته که قصد بازگشت به تیم ملی ایران را داشته؛ ولی به دلیل همان فعالیت‌ها و البته انتشار یکی، دو عکس بدون حجاب مناسب، مانعش شده‌اند. ملی‌پوش سابق ایران به طور کلی از ایجاد مشکل بر سر مسیرش صحبت کرده؛ ولی چندان وارد جزئیات نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید