فدراسیون فوتبال از حواله واردات خودروهای لاکچری بازیکنان تیم ملی اظهار بی اطلاعی کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ماجرای پاداش‌های جام جهانی و اهدای حواله واردات خودروی خارجی به ملی‌پوشان اظهار کرد: من اطلاع دقیقی ندارم. در فدراسیون چنین تصمیمی گرفته نشده که من به عنوان سخنگو جواب بدهم. بعد از بازی ایران و عراق در تهران که صعود قطعی شد، دوستان در رختکن تیم حضور پیدا کردند و وعده‌ای دادند که فکر می‌کنم معاون اول رئیس جمهور بوده که ارتباطی هم به فدراسیون فوتبال ندارد.

او ادامه داد: من در جریان اسامی بازیکنانی که این حواله را گرفتند نیستم چرا که فدراسیون فوتبال اسامی را نداده بود. از اعضای هیات رئیسه هم کسی از این حواله‌ها نگرفته است. می‌توانم فردا راجع به آن بپرسم و پاسخ دهم.

فدراسیون فوتبال: حواله واردات ماشین به ما مربوط نیست!

اصولی درباره دستور جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای جلسه فردا گفت: یکی، پروژه‌های پیش‌روی فیفا است که قرار است روی آن بحث و تصویب شود. ما قرار است پروژه‌ها را معرفی کنیم و در هیات رئیسه به تصویب برسد. دو، سه موضوع اداری و مالی داریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت دیدارهای دوستانه تیم‌ملی فوتبال در فیفادی‌های پیش‌رو بیان کرد: در حال تلاش و مذاکره برای تدارک بازی دوستانه در فیفادی‌های پیش رو است. قطعا تیم‌های سطح بالایی خواهند بود. این تاکید سرمربی تیم‌ملی است. بازی‌های دوستانه نهایتا به تایید سرمربی تیم‌ملی باید برسد. براساس نیازها در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم توافق مورد نظر با تیم های مدنظر را بگیریم.

اصولی در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت صعود تیم‌ملی جوانان به جام جهانی، پاداشی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، با بی‌خبری از ساعت بازی تیم‌ملی گفت: جای تقدیر و تشکر و خداقوت دارد. ان‌شاءالله امروز بتوانند صعود کنند تا کام مردم شاد شود. قطعا درباره پاداش باید پیشنهاد به هیات رئیسه بیاید تا براساس اقتضا تصمیم‌گیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید