با شکایت دومین کاندیدای انتخابات هیات فوتبال فارس و اعتراض به سوابق مدیریتی قنبری، رئیس جدید این هیات، التهاب در فوتبال فارس اینروزها به اوج خود رسیده است. در این میان واکنشهای قنبری رئیس هیات فوتبال فارس و تلاش وی برای اثبات قصور تاج و فدراسیون فوتبال در پرونده تخلفات انتخابات هیات فوتبال فارس، به نظر روشی حرفه ای برای فرافکنی افکار عمومی می آید.
*اعتراض رسمی به سوابق مدیریتی قنبری:*
علاوه بر زارعی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در کمال ناباوری و با داشتن همه شرایط و تاییدیه ها از دو فدراسیون قبلی و فعلی، از حضورش در جمع کاندیداهای نهایی جلوگیری کردند، دکتر نباتی، کاندیدای دیگر انتخابات فارس نیز طی نامه ای به تاج رئیس فدراسیون، با ذکر مستندات، نسبت به نقص سوابق مدیریتی قنبری اعتراض کرده و خواهان ابطال انتخابات شده است.
طبق شنیده ها حسین قنبری برای ثبت نام در انتخابات و تایید شدن، سوابق مدیریتی خود را به عنوان کارشناس امور ساختمان و تاسیسات ارائه کرده و مدعی شده رییس گروه مشاوران و پیمانکاران بوده است.
طبق بند ششم فراخوان ثبت نام مزبور، نامزدها بایستی حداقل ۵ سال سابقه مدیریتی داشته باشند و ملاک و معیار پذیرش آن حکم کارگزینی بوده اما در خصوص قنبری اگر چه در نامه مدیر اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به دبیر مجمع انتخاباتی هیات فوتبال فارس آمده که حسین قنبری از 29 مرداد 1396 کارمند آزمایشی این سازمان است ولی در همین نامه تاریخ حکم کارگزینی او 11 بهمن 1399 قید شده و از آن جایی که پیش شرط شرکت در انتخابات این بود که برای احتساب 5 سال سابقه مدیریت، حکم کارگزینی ملاک است، او با حکم کارگزینی کمتر از 3 سال سابقه مدیریت دارد.
*چراهای بی جواب؟*
بررسی سوابق مدیریتی حسین قنبری و تایید شدن او علیرغم همه نقصهای آشکار، سوالهای زیادی را به دنبال دارد. اینکه یک کارشناس امور ساختمان و تاسیسات چگونه مجوز شرکت در انتخابات ریاست هیات فوتبال را گرفته است یک سوی ماجراست و اینکه از چه طریقی توانسته تاییده سوابق مدیریتی ناقص خود را بگیرد ماجرایی دیگر است…
*فرافکنی و دور زدن ماجرا از نوعی دیگر…*
در حالی که کاندیداهای معترض به سوابق قنبری همچنان منتظر پاسخگویی رسمی از سوی فدراسیون فوتبال می باشند، قنبری در حرکتی حرفه ای در لایحه دفاعیه خود در قوه قضائیه صراحتا همه کم کاری ها و عدم مدیریت ها را گردن تاج رئیس فدراسیون انداخته است تا شاید حواس افکار جمعی را از سمت خود دور کند. در شرایطی که حمیدرضا زارعی کاندیدای مورد نظر اهالی فوتبال فارس که پس از گرفتن ۴ مرحله تاییدیه سوابق مدیریتی از فدراسیون و تایید صلاحیت حراستی به یکباره و به صورت کاملا غیرقانونی از شرکت در انتخابات منع شد تا قنبری با سوابق مدیریتی غیرمرتبط و ناکافی رئیس هیات فوتبال استان فارس شود، وی که حالا پست ریاست هیات فوتبال فارس را به دست آورده، صراحتا و بی پروا در مراجع قضایی اعلام کرده است که تاج مسبب همه این اتفاقها بوده است و او بوده که باید نام زارعی را به عنوان یکی از نامزدهای نهایی اعلام می کرده است. این در حالیست که اسم زارعی پیشتر از طریق فدراسیون فوتبال به همراه اسامی سایر کاندیداها به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام گردیده بود. باید ببینیم که این حرکت زیرکانه و حرفه ای حسین قنبری در برابر تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و زیر سوال بردن نحوه مدیریت و عملکرد او در برگزاری یک انتخابات استانی با این همه تخلف و حاشیه، چه پیامدی خواهد داشت و حالا با این فرافکنی حسین قنبری، شخص تاج و فدراسیون فوتبال بایستی جوابگوی حمیدرصا زارعی و همچنین مدعی جدید و حرفه ای خود یعنی رئیس هیات فوتبال فارس باشند…

دیدگاهتان را بنویسید