🔹بر اساس اطلاعات رسيده به آقای اقتصاد، عليرضا عبداللهی فرزند محمد عبداللهی (كه پيش از اين نود اقتصادی از او بعنوان ابوالمشاغل صنعت آب و برق اسم برده بود) با مدرک ليسانس حسابداری سرپرست كارگاه احداث نيروگاه خورشيدی در اردكان يزد است.

🔹علاوه بر مدرک غير مرتبط نكته جالب اين است كه بر اساس شنیده ها اين پروژه وجود خارجی ندارد و فرزند ابوالمشاغل در شركتی بعنوان رييس پروژه مشغول به فعاليت است كه پدرش در همين شركت نايب رييس هيات مديره و منصوب آستان قدس رضوی است.

🔹همچنين عليرضا عبداللهی ساكن يزد است و به نظر میرسد مهر پدرانه سبب شده كه پسر را در شهر محل سكونت و با پروژه اي كه وجود خارجی ندارد مشغول به كار كند.

🔹سوال مهم از دستگاههای نظارتی اين است كه آيا اشتغال يك فرد بازنشسته با مدرک غيرمرتبط در هيات مديره تعدادی شرکت مهم اقتصادی كشور جای بررسی ندارد؟ آيا اين حجم از اشتغال و مصدر نشينی در قدرت فساد آور نيست؟

🔹آيا اشتغال عليرضا عبداللهی با مدرک غيرمرتبط در پروژه اي كه وجود خارجی ندارد آن هم در شركت تحت مديريت پدرش مصداق سوء استفاده و رانت نيست؟!

🔹️جوانان بيكار كه فرزند كارگر و نانوا و راننده تاكسی و معلم و كارمند  و … هستند كی و كجا بايد وارد ميدان كار و تلاش شوند در حالي‌كه يک فرد بازنشسته ٢٠ جايگاه شغلی را اشغال كرده است؟!

دیدگاهتان را بنویسید