سرپرست تيم فوتبال اميد گفت: مسوولیت کامل این افتضاح حذف تیم ملی امید را برعهده می‌گیرم.

مهران فرقانى سرپرست تيم اميد بعد از شكست برابر هنگ كنگ اظهار داشت: ابتدا جا دارد از مردم عذرخواهى كنم. بخش زيادى از اين باخت تقصير من بود و من مسووليت آن را گردن مى گيرم. بچه ها تلاش زيادى كردند كه البته بخشى از آن با اضطراب و استرس بود. به هر حال من خودم را خيلى مقصر مى دانم. شايد به لحاء روحى و روانى نتوانستيم بچه ها را آماده اين مسابقه كنيم. اين شكست جاى هيچ توجيهى ندارد و واقعا باخت تلخى بود. من بسيار زياد از همه عذرخواهى مى كنم.
تبلیغاتشرکت سئو

وى در خصوص تاثير جدايى سه بازيكن پرسپوليس از تيم گفت: فيفادى نبوده و پرسپوليس مى توانست بازيكن ندهد. امروز هم ديدم آقاى خيابانى گفته آقاى عنايتى بايد يک شاسی را می زده و نگاه‌ می‌کرده است. لیست هانگژو را دو‌ ماه قبل دادیم‌ و اصلا نمی دانستیم یاسین سلمانی قرار است به پرسپولیس برود. تیم های دیگر‌ هم درگیر جام باشگاههای آسیا بودند. باید تعاملی بین فدراسیون و باشگاه بوجود می آمد. ما می خواهیم همه چیز را گردن پرسپولیس بیاندازیم. به هر حال شاید اگر بودند، شرایط بهتر می شد.

سرپرست تیم فوتبال امید در خصوص‌ غیبت عنایتی در نشست خبری گفت: مشکل خاصی نبود. ایشان از دست بازیکنان عصبی بودند و‌‌ نیامدند. من تمام مسوولیت این افتضاح را گردن می‌گیرم! من نتوانستم اردوی خوب بگذارم، نتوانستم بازیکن بگیرم، نتوانستم تیم فرخوبی درست کنم. امیدوارم از این تجربه درس بگیرم.

فرقانی در‌ پایان در خصوص آینده کادرفنی گفت: در‌خصوص خودم که کارمند فدراسیون نیستم و آقای تاج مرا سرپرست تیم امید گذاشته است. البته خودم رغبتی ندارم با این شرایط ادامه دهم. ما تورنمنت را از دست دادیم و اصراری برای ماندن نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید