هم میهن نوشت:

🔹ماجرای تولد اولین مال لوازم خانگی به دوره‌ای باز می‌گردد که برندهای خارجی از ایران رفتند و فضا برای تولیدات داخلی باز شد.

🔹هرچند این مجموعه از زمان آغاز به کار، تبلیغاتی در فضای رسانه داشت اما هیچ‌یک از اصناف احساس خطری بابت ورود این مجموعه به حوزه لوازم خانگی نمی‌کردند چون گمان این بود که مرکز نامبرده مانند هایپرها عمل خواهد کرد.در ماجرای هایپرها،بانک‌ها از فروش آنها حمایت نمی‌کردند.

🔹مجموعه فرش در زمان پذیره‌نویسی اوراق جهت تامین مالی از بازار سرمایه،ناگزیر به ارائه اطلاعیه هزینه‌ها بود.در این اطلاعیه ذکر شد فقط برای یک دوره تبلیغات ٧٠٠ میلیارد تومان به صداوسیما داده شده است.

🔹حسین شهرستانی،خزانه‌دار اتحادیه لوازم خانگی:ما منابع را سروته وارد اقتصاد می‌کنیم. نظام بانکی در دنیا منابع خرد را جمع کرده و به سیستم تولید وارد می‌کند.امروز بانک‌های ایران منابع خرد را جمع کرده و به جای تولید وارد حلقه آخر یعنی سیستم توزیع می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید