🔹کمیته نشست‌ها و رویدادهای این دوره از نمایشگاه قرار است دو کارگاه آموزشی با تدریس اساتید حوزه رسانه، برگزار کند.

🔹کارگاه تولید محتوا، سوژه‌یابی و سوژه‌سازی با تدریس فریدون صدیقی در تاریخ ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.

🔹همچنین کارگاه دیگری با عنوان اخبار جعلی، واژه‌سازی واقعیت توسط حمیدرضا مدقق روز دوم اسفند، برپا خواهد شد.

🔹بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید