سجادی با تکذیب مکرر اخبار استعفا، نشان می‌دهد که میلی ندارد با پای خودش کنار برود! دولت نیز طبق ادعای یک نماینده سرشناس، به پارلمان این اطمینان را داده که بدون احتیاج به استیضاح، خودش تغییرات را در راس وزارت ورزش و جوانان اعمال خواهد کرد. اطرافیان وزیر این ادعا را رد می‌کنند
سیدحمید سجادی که وزیر “پیام تبریک” لقب گرفته و در مقابل حجم انبوه ناکارآمدی و فجایع حوزه ورزش و جوانان واکنشی نشان نمی‌دهد، حالا به سه راهی استعفا، عزل یا استیضاح رسیده است.

وزیر “پیام تبریک” لقبی است که اهالی ورزش به حمید سجادی اعطا کرده‌اند! چراکه او تنها در کسب موفقیت و مدال تیم‌های ایرانی در رسانه‌ها ظاهر می‌شود و گویا هیچ وظیفه دیگری جز تبریک گفتن بعداز قهرمانی ورزشکاران ندارد.

سجادی تا آخر هفته از وزارت ورزش برکنار می‌شود / پایان وزیر

سجادی که به عنوان یک قهرمان و ملی‌پوش سابق برای نخستین بار به عنوان مدیر کاملا ورزشی توسط رئیس دولت به عنوان وزیر ورزشی‌ها انتخاب شد، شخصیتی آرام و تعامل گر دارد اما برآیند کارنامه دوساله او ، مجلس را قانع نکرده است.

در بیلان طولانی دلایل نارضایتی نمایندگان از سجادی موارد متعددی دیده می‌شود که اکثر آنها در لیست سوالات از وزیر طرح شد و البته پاسخ های دونده معروف تاریخ دوهای استقامت ایران، آنها را قانع نکرد و کار به سه کارت زرد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید