فولاد بدونِ سرمربی، الهلال عربستان را که به‌تازگی نایب قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شده ، عذاب داد و اگر در دقایق آخر دچار اشتباه جاگیری دفاعی نمی‌شد می‌توانست شگفتی خلق کند. این آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود…

تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست خفیف و دیرهنگام مقابل غول پرستاره و تا دندان مسلح سعودی، حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امروز (پنجشنبه – به وقت ایران)، با دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه الجنوب دوحه آغاز شد که این دیدار سنگین و نفس‌گیر در نهایت با پیروزی یک بر صفر الهلال پایان یافت. موسی مارگا در دقیقه 87 تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.
ترکیب دو تیم

فولاد: کریستوفر نت | مهدی شیری (89، الکساندر الگریا)، عارف آقاسی، محمدامین حزباوی، وحید حیدریه (89، سعید آقایی) | حمید بوحمدان، سینا مریدی (62، محمد آبشک) | روبرتو تورس، اشکان دژاگه (71، سعید واسعی)، احسان پهلوان (71، علیرضا کوشکی) | ساسان انصاری

مربی موقت: حمید رجبی

الهلال: عبدالله معیوف | حامد الیامی، هیون سو جان، علی البلیهی، سلمان الفرج (76، صالح الشهری) | محمد کانو، ناصر الدوساری (46، سعود عبدالحمید) | گوستاوو کوئلار، لوسیانو ویتو (86، الحمدان)، سالم الدوساری (2+90، عبدالله عوطیف) | موسی مارگا

سرمربی: رامون دیاز

فولاد بدونِ سرمربی، الهلال عربستان را که به‌تازگی نایب قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شده ، عذاب داد و اگر در دقایق آخر دچار اشتباه جاگیری دفاعی نمی‌شد می‌توانست شگفتی خلق کند. این آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان بود.

فولاد که در غیاب جواد نکونام سرمربی مستعفی خود وارد زمین شد، موقعیت‌های گلزنی به مراتب بیشتری روی دروازه الهلال آفرید و حتی یک بار توپ را به تیر دروازه مدافع عنوان قهرمانی مسابقات زد. شاگردان رامون دیاز با اینکه مالک توپ و میدان بودند، از یکی از معدود فرصت‌های گلزنی خود در غفلت خط دفاعی خسته فولاد بهره بردند و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

فولاد، الهلال چندصد میلیون دلاری را جان به لب کرد / حذف بدون سرمربی با سر بالا

الهلال عربستان که به تازگی نایب قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شده است، روز یکشنبه در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

هیرویوکی کیمورا داور ژاپنی بازی، علی البلیهی و محمد کانو از الهلال و محمد آبشک و سعید واسعی از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

فولادی‌ها با اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار نداشتند، دو برابر الهلال موقعیت گلزنی خلق کردند. نماینده کشورمان اما یک شوت در چارچوب کمتر نسبت به رقیب خودش داشت که این موضوع نشان‌دهنده کم‌دقتی مهاجمان فولاد است.

دیدگاهتان را بنویسید