+

فیات ۵۰۰ یکی از خودروهای محبوب اروپایی است که با خودروهایی نظیر فولکس واگن بیتل و البته مینی کوپر از نظر کلاس و محبوبیت در یک دسته قرار می‌گیرد.
فیات ۵۰۰ سالیان سال است که بر روی خط تولید این شرکت بزرگ قرار داشته و یکی از محبوب ترین خودروهای جمع و جور شهری است. این خودروی جذاب قرار است به‌زودی توسط یکی از شرکت‌های خصوصی وارد ایران شود.
زمان عرضه محصول پروژه کراس‌اوور K۱۲۵ ایران خودرو مشخص شد + جزییات

فیات یک شرکت ایتالیایی است که قدمت زیادی در زمینه تولید انواع خودرو دارد. محصولات این شرکت بزرگ بیش از یک قرن است که در سراسر جهان به فروش می‌رود. سابقه حضور فیات در ایران به سال‌ها قبل از انقلاب بازگشته و از میان نسخه‌هایی که وارد ایران شدند دو مدل 131 و 132 تبدیل به پرفروش‌های فیات شده و طرفداران زیادی پیدا کردند.

فیات 500 اما یکی دیگر از خودروهای مشهور کمپانی فیات است که سال‌های زیادی بر روی خط تولید این شرکت ایتالیایی حضور دارد. این خودروی جمع و جور شهری در کنار فولکس بیتل افسانه‌ای، مینی کوپر و رنو 5 جزو پرفروش‌ترین خودروهای هاچ بک بازار بوده که نسل‌های مختلفی از آن تاکنون به تولید رسیده است. این خودرو برای اولین بار تحت عنوان توپولینو در سال 1935 معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید