فیلترشکن به لیست پرتکرارترین کالاهای تخفیفخورده بلکفرایدی ایرانی راه یافته است
🔹 از پوشاک تا لوازم الکترونیکی و فیلترشکن؛ کدام کالاها و خدمات پرتکرارترین محصولات تخفیفخورده روی پلتفرمهای اینستاگرم و تلگرام در جمعه سیاه بودند؟
🔹 دادههای لایف وب نشان میدهد در این دو پلتفرم بیشترین کالاهایی که به حراج گذاشته شده در دستهبندی «کفش و لباس» بوده است.
🔹 در اینستاگرام ۴۹ درصد از محصولاتی که تخفیف بلک فرایدی داشته و درباره آن تولید محتوا شده در دسته کفش و لباس بوده و ۴۸ درصد از محصولات ارائهشده بلک فرایدی در تلگرام هم در همین دسته بوده است.
🔹 نکته جالب در مورد دادههای بهدستآمده از محصولات و خدمات پرتکرار جمعه سیاه در تلگرام این است که «فیلترشکن» هم به لیست تخفیفخوردهها اضافه شده و ۲ درصد از محتوای محصولات و کالاهای پرتکرار در بلک فرایدی به فیلترشکن مربوط میشود.
🔹 دیجیکالا هم در روز اول کمپین بلک فرایدی خود به طور متوسط ۱۲ میلیون بازدیدکننده داشته که معادل ۸ هزار و ۳۰۰ بازدیدکننده در هر دقیقه است.