قادری: قوه قضاییه به واگذاری مسئله دار فروشگاه رفاه ورود کند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به آمارها از اخراج تعدادی از کارکنان فروشگاه رفاه ضرورت دارد تا دولت و قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی و به این واگذاری مسئله دار فروشگاه رفاه ورود کنند تا مشکل کارکنان این بخش حل شود.

جعفر قادری در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به خبرنگاران و عموم مردم ایران تبریک عرض می کنم و یاد و خاطره این شهید را گرامی می داریم. جا دارد از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران در طول سال‌های مختلف تشکر و قدردانی داشته باشیم و ضرورت دارد تا بیمه درمان، بازنشستگی و موضوعات معیشتی خبرنگاران مورد توجه جدی قرار گیرد و دولت کمک کند که خبرنگاران به تجهیزات روز مجهز شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به فارس و شیراز تشکر می کنم. انتظار مردم این است که مشکلات باغ شهری‌های فارس که سال‌ها به عنوان معضل و مشکلی روی زمین مانده با تدبیر این قوه برطرف شود. به واقع سازمان محیط زیست و دستگاه های دیگری می توانند به رفع مشکلات باغ شهری های بوستان و گلستان صدر و سایر باغ شهری های شیراز کمک کنند تا ان‌شاءالله این مشکل سریعتر برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید