برای ماندنم در استقلال ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.

، مهدی قایدی درباره احتمال ماندنش در استقلال گفت: برای ماندنم در استقلال ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.

پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از تورنمنت کافا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تورنمنت خیلی خوبی بود و توانستیم با کیفیت خیلی خوب، قهرمانی را به دست بیاوریم و این می‌تواند به ما کمک کند. مهم نبود با چه تیم‌هایی بازی کنیم. هدف ما همبستگی بود و به دنبال این هدف بودیم. این قهرمانی کمک می‌کند که انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا داشته باشیم.

او درباره عکس تیمی که بازیکنان تیم ملی استوری کرده بودند، توضیح داد: سوال حاشیه‌ای نپرسید. تیم متحدی داشتیم و نشان دادیم که یک‌دل هستیم و همین‌طور پیش خواهیم رفت.

قایدی درباره خشن بازی‌کردن ازبکستان در دیدار فینال بیان کرد: ازبکستان تیم خوبی بود و در زمین خودش از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. ما تمرکز لازم را داشتیم و توانستیم این بازی سخت را ببریم.

ملی‌پوش استقلال درباره انتظارات بازیکنان در فیفادی بعدی عنوان کرد: دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم، زیرا هر قدر از تیم‌های بزرگ‌تر شلاق بخوریم، برایمان بهتر است و چیزهای جدیدی یاد می‌گیریم. طبیعتا این تفکر بزرگ‌ترهای تیم بوده و کادر فنی هم حرفشان دقیقا همین است.

این بازیکن استقلال درباره انتخاب‌شدن جواد نکونام به عنوان سرمربی آبی‌ها بیان کرد: به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

او درباره اینکه حجت کریمی گفته بود قایدی را نگه می‌داریم و اینکه آیا باشگاه کاری انجام داده یا خیر، گفت: امیدوارم هر چه خیر است، پیش بیاید. من عاشق استقلال هستم و هنوز با مدیر برنامه‌هایم صحبتی نکرده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید