در اتفاقی باورنکردنی در‌ کفترک شیراز‌‌،‌ دختر نوجوان و مادرش، صاحب مزون را کشتند و دخترش را زخمی‌کردند!

🔹ماجرای قتل عجیبی که در شیراز اتفاق افتاد به شب چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه بازمی‌گردد. محله یا بهتر بگوییم روستای کفترک که در بخش شرقی شیراز قرار دارد.

🔹یک دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش متهمان اصلی این پرونده هستند. این مادر و دختر تصمیم می‌گیرند به خانه همسایه‌شان که در واقع یک مزون خانگی لباس داشته برای خرید بروند. در آنجا صاحب مزون به همراه دخترش حضور داشته است. گفته می‌شود دختر یازده ساله، عادت داشته همیشه موی کوتاه و تیپ پسرانه داشته باشد که دختر صاحب مزون به او متلک یا کنایه‌ای می‌زند که در این حین درگیری آغاز می‌شود. دختر یازده ساله به آشپزخانه رفته و سلاح سرد(چاقو) را برداشته و ناخودآگاه به گردن و کمر زن ۵۰ ساله که صاحب مزون بوده می‌زند. در همین حین مادر ۴۰ ساله متهم به قتل نیز دختر صاحب مزون را مورد ضرب و شتم قرار داده و با سلاح سرد به او ضربه می‌زند و او را مجروح می‌کند.

🔹جانشین فرمانده انتظامی شیراز: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر از سوی فروشندگان (زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آن‌ها درگیر می‌شوند. در ادامه بعد از قتل، مادر و دختر متواری شده که پلیس بعد از شش ساعت محل اختفای آنها را پیدا می کند و در یکی از محله‌های شیراز این مادر و دختر نوجوان دستگیر می‌شوند.

🔹روستای کفترک شیراز با وجود ابنیه تاریخی فراوان، دارای شهرت است اما جزو مناطقی از استان فارس محسوب می‌شود که امکانات رفاهی زیادی ندارد. حال مشخص نیست خشم این دختر دهه نودی در این منطقه از چه بوده که به این شکل از روی خشم چاقو را از آشپزخانه برداشته و در حالت خشم ضربه‌ای زده است. او در اعترافاتش گفته است اصلا فکر نمی‌کردم این ضربه منجر به قتل زن صاحب مزون لباس شود./هفت صبح

دیدگاهتان را بنویسید