🔹بیستم مهرماه سال ۱۴۰۲ زنی هراسان در حالی که پسر ۵ ساله‌اش را در آغوش گرفته بود به بیمارستانی در منطقه کهریزک رفت و مدعی شد یکباره حال پسرش بد شده است. اما پزشکان در معاینه پسر خردسال دریافتند که این کودک چندساعتی قبل جان سپرده و پیکر بی‌جانش به بیمارستان منتقل شده است.

🔹 آثار زخم‌های قدیمی روی بدن پسرخردسال نشان از کودک آزاری دارد. با افشای این ماجرا تحقیقات پلیسی آغاز و روشن شد پدرخوانده ۳۰ ساله بردیا به نام نعیم عامل جنایت است که به محل نامعلومی گریخته بود.متهم در برخورد ابتدایی با پلیس در اعتراف به کودک آزاری مرگبار گفت:

🔹پدر بردیا فوت شده است و چند سال قبل من با مادر او ازدواج کردم. روز حادثه من و بردیا در خانه تنها بودیم که از او خواستم برایم یک لیوان آب بیاورد. اما به حرفم گوش نداد. من که خسته و عصبانی بودم با آجر به کمرش زدم و گلویش را فشار دادم. اما یکباره متوجه شدم نفس نمی‌کشد. همان موقع همسرم رسید و شروع به داد و فریاد کرد.

🔹 به همین خاطر به دروغ گفتم حال بردیا بد شده است. من فرار کردم و همسرم او را به بیمارستان رساند. به دنبال اظهارات مرد افغان برای او کیفرخواست صادر شده و پرونده‌اش به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم او رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید