🔹 سازمان فرهنگی هنری اوج در یک اقدام جدید برنامه‌ای به نام «میدان» و با موضوع تحولات فلسطین و غزه با حضور میهمانان مختلف تولید کرده است که هر شب از فضای مجازی و تلویزیون اینترنتی عصر که متعلق به خود اوج است پخش خواهد شد. اجرای این برنامه را سرباز روح‌الله رضوی یکی از فعالان رسانه‌ای شناخته شده حوزه فلسطین به عهده دارد.

🔹 «میدان» دومین برنامه سازمان اوج با موضوع فلسطین است. برنامه قبلی اوج یعنی «به افق فلسطین» از شبکه افق صداوسیما پخش می‌شد که به دلیل اختلافات پیش آمده میان اوج و مدیران صداوسیما سازندگان این برنامه جایگزین شدند.

🔹 گمانه‌زنی‌ها حکایت از این داشت که دعوت برخی از میهمانان منتقد سیاست‌های صداوسیما باعث اخراج عوامل این برنامه شد و مدیران صداوسیما اجازه ادامه فعالیت به سازمان اوج و عوامل برنامه را ندادند.

🔹 این تغییر واکنش‌های زیادی در پی داشت و عضو دفتر نشر آثار رهبرانقلاب برای جبران اشتباه صداوسیما و بازگشت عوامل «به افق فلسطین» ابراز امیدواری کرد.

🔹گفته می‌شود برنامه «میدان» با همان عوامل اخراج شده برنامه «به افق فلسطین» تولید شده است. این موضوع تا الان بصورت رسمی اعلام نشده اما لوگوی برنامه «میدان» شباهت خیلی زیادی به لوگوی برنامه «به افق فلسطین» دارد.

🔹 غیر از شخصیت‌های حقیقی مانند عادل فردوسی‌پور و برخی کارگردانان تلویزیونی که در سال‌های اخیر به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای مدیران رسانه ملی به پلتفرم‌های اینترنتی کوچ کردند اکنون یک سازمان حاکمیتی مانند اوج نیز نتوانسته تنگ‌نظری‌های مدیران تلویزیون را تاب آورد و برنامه خودش را از شبکه افق به فضای اینترنت منتقل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید