نامجومطلق می‌گوید: پرسپولیس پول هایش را پس‌انداز کرد اما آجورلو قرارداد بازیکنان را دو سه برابر بالا برد. در حق نکونام اجحاف شده

پیشکسوت باشگاه استقلال با اعلام حمایت از جواد نکونام گفت: او باید تک و تنها بار استقلال را به دوش بکشد و در حقش اجحاف شده است.

س؛ مجید نامجومطلق مربی سابق آبی‌ها و عضو مستعفی کمیته فنی استقلال در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال این باشگاه گفت: شرایط این روزهای استقلال خوب نیست و یکسری عوامل از جمله مشکلات مدیریتی گریبان تیم را گرفته است. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به نوعی زیرمجموعه وزارت ورزش هستند و از حمایت این وزارتخانه بهره می‌برند. با این وجود دو تیم از نظر حمایتی، بالانس نیستند. به نظر من حمایت‌ها یکسان نیست و این به ضرر استقلال است.

مدیریت اشتباه در چند سال اخیر به استقلال ضربه زده است

وی در ادامه یادآور شد: مدیریت اشتباه در چند سال اخیر به استقلال ضربه زده است و مدیران باشگاه نتوانسته‌اند به خوبی تیم را اداره کنند. براساس صحبت‌های قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی، منابع مالی برای هر دو تیم برابر بوده است، اما پرسپولیس بخشی از اندوخته‌هایش را پس‌انداز کرده و امروز شرایط بهتری در نقل‌وانتقالات دارد. البته من از صحت و سقم این صحبت خبر ندارم و صرفاً به صحبت قربان‌زاده استناد کردم. اما همین صحبت نشان می‌دهد مشکل مدیریتی در استقلال داشتیم.

در استقلال مشکلات هر مدیری به مدیر بعدی ارث می‌رسد

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد مدیریتی آجورلو گفت: در دوره مدیریت آجورلو بعضی بازیکنانی که قرارداد داشتند، قرارداد جدیدی منعقد و مبالغی دو یا سه برابر قرارداد قبلی دریافت کردند. نتایج آن قراردادها حالا خودش را بیشتر نشان می‌دهد و در حساب استقلال پولی باقی نمانده است. با توجه به بدهی‌ها و شرایط مالی، کار استقلال خیلی سخت شده است. هر کسی که مدیریت باشگاه را برعهده می‌گیرد قصد دارد با هزینه کردن زیاد برای کسب قهرمانی بجنگد تا محبوب هواداران باشد. در فوتبال هم مشخص نیست قهرمانی حاصل شود یا خیر، اما در نهایت این نگرش مدیریتی در استقلال باعث شده است مشکلات هر مدیری به مدیر دوره بعد ارث برسد. نتیجه این نگاه مدیریتی تلمبار شدن انبوه بدهی‌ها و شرایط فعلی استقلال است.

دیدگاهتان را بنویسید