فردیس که یکی از شهرهای اطراف پایتخت است را می‌توان به عنوان یکی از پرمتقاضی‌ترین محدوده‌های خرید مسکن دانست. در این میان برخی از متقاضیان مسکن برای خرید آپارتمان 60 متری در فردیس جستجو می‌کنند.
*آپارتمان 60 متری در فردیس با قیمت یک میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد در سال 85 ساخته شده و متقاضی برای هر متر آن باید 16 میلیون و 660 هزار تومان خریداری کند. این آپارتمان در طبقه اول واقع شده و یک اتاق همچنین انباری دارد.

*قیمت آپارتمان 60 متری در فردیس محدوده بلوار قریشی یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد با عمر بنا 13 سال یک اتاق و پارکینگ دارد. متقاضی برای هر متر این واحد واقع شده در طبقه سوم باید 20 میلیون تومان پرداخت کند.
خرید آپارتمان 60 متری در فردیس با بودجه‌ای بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان

*خریدار با بودجه یک میلیارد و 550 میلیون تومان می‌تواند آپارتمان 60 متری در فردیس خریداری کند. این آپارتمان در سال 81 ساخته شده و دارای یک اتاق، انباری و پارکنیگ است. این واحد در سال 81 ساخته شده و در طبقه دوم قرار دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بانشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*واحدی با با عمر بنا 16 سال به قیمت یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان 60 متری در فردیس محدوده بلوارم امام رضا در طبقه سوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به پارکینگ، انباری و دو اتاق اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید