🔹طی روزهای اخیر ویدیویی در فضای مجازی وایرال شده است؛ خانم فیلمبردار در حال ثبت تصاویری از عروس و داماد است که می‌خواهند کیکِ جشن عروسی را ببرند. آنچه از فیلم مشخص است، فضا کاملا آماده‌ این تصویربرداری است که دختربچه‌ای از سر کنجکاوی به سِن مراسم نزدیک می‌شود.

🔹به نظر می‌رسد کودک کاملا در دنیای خود غرق است و متوجه بایدها و نبایدهای بزرگسالی نیست که فیلمبردار با پای خود می‌خواهد مانع نزدیک شدن او به سِن شود؛ منعی از حضور، که کودک در ابتدا حتی متوجه آن نمی‌شود و برای بار دوم فیلمبردار با ضربه‌ای دیگر با پا به کودک، او را متوجه شرایط می‌کند و از این به بعد است که شما تصویر کودکی را می‌بینید که بهت‌زده به اطراف نگاه می‌کند تا فرد دیگری دست او را بکشد و از کادر خارج کند!

🔹این فیلم ۱۵ ثانیه‌ای واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است؛ برخی فیلم را با عنوان «طرز صحیح برخورد فیلمبردارِ عروسی با بچه‌ها» منتشر می‌کنند و برخی دیگر معتقدند چنین برخوردی با یک کودک برای فیلمی که شاید خودِ عروس و داماد هم به تعداد انگشتان یک دست آن را ببینند و بعد از مدتی دیگر برایشان اهمیتی نداشته باشد، می‌تواند تاثیرات عمیق و گسترده‌ای بر روحیه کودک داشته باشد. برخی دیگر هم با تاکید نوشته‌اند که در صورت مشاهده چنین رفتاری، برخورد تندی با فیلمبردار می‌کردند؛ که البته تعداد آن‌ها بیشتر از سایرین است.

دیدگاهتان را بنویسید