روزنامه اعتماد نوشت:

اوایل زمستان گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی با گزارش کشف یک جسد ،در محل حاضر شده و با جسد مردی روبه‌رو شدند که بر اثر ضربه چاقو به گردنش کشته شده بود.‌ارآگاهان هویت مقتول را که داوود نام داشت، شناسایی کردند و پس از یک بررسی و تحقیق، پای همسر و دختر مقتول به این جنایت باز شد و آنها دستگیر شدند.

متهم در این باره گفت:
🔹من با پرایدم مسافرکشی می‌کنم. یک شب مینا، دختر مقتول را سوار کردم و او از من خواست شماره‌ام را بدهم تا اگر خواستند جایی بروند، آنها را برسانم. بعد با مادر مینا آشنا شدم که از رفتاری‌های همسرش گلایه داشت‌. همین باعث شد نقشه قتل داوود را بکشیم.

🔹او شب حادثه به همسرش قرص داد تا بی‌حال شود. بعد من به خانه‌شان رفتم، داوود را سوار کردم و به منطقه خلوتی بردم. در آنجا ابتدا با یک شال خفه‌اش کردم و برای اطمینان از مرگش به گردنش چاقو زدم.

همسر مقتول هم با رد اتهامش گفت:
🔹مجتبی فقط دوبار من را به بیمارستان رساند. شب حادثه همسرم با پای خودش بیرون رفت و من قرصی به او ندادم. روز بعد هم خبر دادند به قتل رسیده است.»

دختر مقتول هم گفت:
🔹مجتبی چند بار مرا تا آرایشگاه رساند و هیچ ارتباطی با هم نداشتیم. شب حادثه وقتی از سرکار به خانه برگشتم، پدرم در حال بیرون رفتن از خانه بود. حرف‌های قبلی‌ام تحت فشار بازجویی بود و قبول ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید