✍️عبدالرضا داوری فعال سیاسی و رسانه ای

🔹امیر حسین نادری که در دوره معاونت اقتصادی فولاد مبارکه، با دهها سفر خارجی و دریافت هزاران دلار حق ماموریت به عنوان مارکوپولوی فولاد شناخته میشد، اینک بدنبال لابی برای عضویت در هیات مدیره فولاد مبارکه است.

🔹بر اساس اسناد موجود، امیرحسین نادری تنها در طولِ ٩٠٠ روز حضورش در سِمَت معاونت مالی فولاد مبارکه اصفهان؛ ١٠٠ روزش را تحتِ عنوانِ “ماموریت اداری” با هزینه شرکت فولاد مبارکه در بهترین کشورهای اروپایی، آسیایی و…، به سر برده است.

🔹این سفرهای امیرحسین نادری اغلب با پروازهای “فِرست کلاس” و در بهترین هتل ها و با بیشترین مزایا و امکانات و حق ماموریتها، البته با هزینه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، به مقصد کشورهایی چون “فرانسه، ایتالیا، آلمان، استرالیا، سوئیس، اتریش، عمان، ترکیه و امارات” انجام شده اند.

🔹سفرها و ماموریتهای امیرحسین نادری در حالی رخ داده که به گفته کارشناسان حوزه معدن، اصولا فردی در جایگاه معاونت مالی فولاد مبارکه اصفهان، ماموریت تعریف شده ای در خارج از کشور نداشته که برای انجام آنها با این میزان ریخت و پاش به کشورهای گران قیمت اروپایی سفرهای مکرر داشته باشد.

🔹مالکیت اسب‌های گران قیمت توسط امیرحسین نادری، گعده ای سیاسی برای او را شکل داده که در این گعده، لابی‌های خود را با برخی مقامات و فرزندانشان از جمله با م.ر. م، پسر یکی از وزرای اقتصادی/رفاهی دولت رییسی ایجاد می‌کند تا به مناصب شیرین دست یابد.

🔹امیدوارم إنچه تا همین جا نوشته شد، باعث شود تا وزیر محترم صمت از بکارگیری امیرحسین نادری در مناصب وزارت صمت و شرکتهایش پرهیز نمایند تا بیش از این نیازی به گفتگو درباره سوابق و عملکرد امیرحسین نادری احساس نشود.

دیدگاهتان را بنویسید