منصور رشیدی پیشکسوت استقلال گفت : همیشه کار به این صورت بوده که مدیران برای خودشان دست به چنین اقداماتی می‌زنند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی است و با آمدنش به هرحال تیم تقویت می‌شود اما این اتفاق نباید با هر قیمتی انجام شود.

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال در خصوص روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال، اظهار داشت:

روندشان کند بوده و تنها دو بازیکن جذب شده‌اند. البته پرسپولیس هم همین شرایط را دارد اما بقیه تیم‌ها مشغول یارگیری هستند و تیم‌شان در حال تکمیل است. به عنوان هوادار استقلال دوست دارم امسال تیم خوب بسته شود و مثل سال قبل نباشد تا ما با آرامش کامل بازی ها را تماشا کنیم.

وی درمورد پیشنهاد به دروازه‌بان پرسپولیس، گفت:

همیشه کار به این صورت بوده که مدیران برای خودشان دست به چنین اقداماتی می‌زنند. البته اگر حرفه‌ای نگاه کنیم پیشنهاد به بازیکن تیم رقیب مشکلی ندارد. او دروازه‌بان تیم ملی است و با آمدنش به هرحال تیم تقویت می‌شود اما این اتفاق نباید با هر قیمتی انجام شود. من خودم نمی‌دانم 100 میلیارد تومان چند صفر دارد! این پول‌ها از کجا می‌آیند؟ چگونه می‌خواهند پرداخت کنند؟ الان فوتبال ایران را با همسایه‌ها مقایسه می‌کنند. درست است عربستان 10 برابر این پول‌ها را خرج می‌کند اما آیا آن‌ها هم کولبر دارند؟ آیا کودکان ان‌ها هم در کلاس‌های صحرایی و زیر چادر درس می‌خوانند یا مردم‌شان در رفاه کامل هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید