رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اعلام ورود این فراکسیون به ماجرای سوء مدیریت در سرخابی‌ پایتخت، از حذف قطعی استقلال از آسیا خبر داد و گفت: وام ۲ میلیون دلاری برای پرداخت بدهی‌های استقلال و جلوگیری از کسر امتیاز در نظر گرفته شده

نماینده مجلس با رد ادعای وزیر ورزش و جوانان گفت: حذف استقلال از آسیا قطعی است و پولی که به صورت تسهیلات آماده شده ، فقط برای جلوگیری از کسر امتیاز است.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است. وام ۲ میلیون دلاری برای پرداخت بدهی‌های استقلال به منظور جلوگیری از کسر از امتیاز بوده که از طرف بانک شهر در نظر گرفته شده است. امیدواریم مقدمات آن طی روزهای آینده نهایی شود.

مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس ابراز امیدواری کرد که در آینده مکانیسم مشخصی برای انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل دو باشگاه در نظر گرفته شود و ما نسبت به اخذ مجوزهای حرفه ای از سوی دو باشگاه نظارت های خود را ادامه خواهیم داد. مطالبی درخصوص وضعیت ورزشگاه آزادی مطرح بوده که امیدواریم مسائل این استادیوم نیز حل و فصل شود.

مجلس: حذف استقلال قطعی شده، این پول برای جلوگیری از کسر امتیاز است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: زمانی که باشگاه پرسپولیس وارد بورس شد، الزامات قانونی را رعایت کرده، به همین دلیل حساب باشگاه باز بوده، اما حساب استقلال به دلیل عدم رعایت این الزامات بسته است، لذا تفاوتی از نظر سازمان خصوصی سازی بین دو باشگاه وجود ندارد.

وی درباره برخورد با مقصران و مدیران سابق باشگاه استقلال گفت: اولویت ما حل مشکلات این باشگاه است تا دچار کسر امتیاز یا حتی سقوط نشود، پس از حل این مشکل، رسیدگی به کم کاری های صورت گرفته در سیستم مدیریتی باشگاه را دنبال خواهیم کرد.

فروردین یادآور شد: با توجه به اینکه در خصوص مجوزهای حرفه‌ای باش مالکیت دو باشگاه، مقرر شد در آینده بحث صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید