مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی ادعای کشته شدن محمدرضا بالی لاشک در زندان و حین بازداشت، پیگیری‌ها نشان می‌دهد این فرد سال گذشته براثر سکته قلبی فوت کرده است.
، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:‌ سال گذشته رسانه‌های معاند در راستای سیاست انتشار اخبار کذب و بی اساس و تحریک عواطف و احساسات شهروندان، ادعا‌هایی در مورد فوت فردی به نام محمدرضا بالی لاشک در شهرستان نوشهر منتشر کرده بودند.

این رسانه‌ها ادعا کرده بودند که محمدرضا بالی لاشک روز چهارشنبه ۱۱ آبان در بازداشت و توسط نیرو‌های امنیتی کشته شده است.

بعد از ادعا‌های رسانه‌های معاند در رابطه با فوت محمدرضا بالی لاشک، فرزند این فرد با انتشار مطلبی ادعا‌های مطرح شده در مورد فوت پدرش را تکذیب و اعلام کرد که پدر وی بر اثر بیماری زمینه‌ای و در اثر سکته قلبی در منزل فوت کرده و مرگ او هیچ ارتباطی با اغتشاشات ندارد.

علی اکبر بالی لاشک فرزند مرحوم محمدرضا بالی لاشک اعلام کرده که «متاسفانه مجدد شاهد آن هستیم که رسانه‌های بیگانه با انتشار خبر ناردست فوت پدرم در اغتشاشات، سعی در تشویش اذهان عمومی و جریحه دار کردن عواطف و احساسات جامعه کرده‌اند.»

گزارش پزشکی قانونی نیز در رابطه با مرگ این فرد نشان می‌دهد محمدرضا بالی لاشک به دلیل سکته قلبی فوت کرده است و هیچ گونه آثار ضرب و جرحی نیز بر روی بدن متوفی وجود نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید