🔹واقعا اگر نوروز امسال سریال نون‌خ هم روی آنتن نمی‌رفت تلویزیون با سقوط چند برابری مخاطب روبرو بود ولی فصل چهارم نون‌خ روی آنتن رفت تا تنفسی مصنوعی باشد برای مدیران سازمان…

🔹هرچند داده های رسمی از میزان مخاطب این سریال در تلویزیون وجود ندارد ولی سامانه تلوبیون وابسته به رسانه ملی، کمیت مخاطبانی که سریال را از تلوبیون دیده‌اند نزدیک هشت میلیون اعلام کرده!!

🔹در کمیت مخاطب این سریال همین بس که سریال آتش و باد که بودجه ویژه سریالهای تاریخی را داشته و متاثر از تب تاریخی‌سازی پلتفرم‌ها با انبوه بازیگر تولید شده، در تلوبیون به زحمت در مرز دو میلیون مخاطب قرار گرفته!

🔹این مقایسه ساده نشان می‌دهد که مدیران رسانه ملی باید بیخیال تقلید از پلتفرم‌ها شده و کار را به دست سریا‌ل‌سازان باسابقه تلویزیون بسپارند. راه نجات، فقط افزایش باتجربه‌هایی همچون آقاخانی و کنار گذاشتن آماتورهایی است که تلویزیون را مجال کارآموزی کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید