صحبت‌های براتی، سرپرست هیات فوتبال استان تهران در مورد بلاتکلیفی بعضی اسناد و مدارک و اموال هیات فوتبال

سرپرست هیات فوتبال استان تهران در پاسخ به مجری تلویزیون تلویحا پس ندادن اموال این هیات توسط مدیران قبلی را تایید کرد.

احمدرضا براتی برای اینکه از کلمات صریح در مورد این موضوع جنجالی استفاده نکند، گفت: من اسم این مساله را بلاتکلیفی می گذارم و ابتدا شخصا این موضوع و بازگشت اموال را پیگیری کردم که متاسفانه نتیجه نداد. پس از آن ناچار شدم گزارش کتبی برای فدراسیون فوتبال ارسال کنم که توسط آقای تاج رئیس فدراسیون که رئیس مجمع هیات های استانی است، رسیدگی شود.

براتی به جزئیات اموال و مدارک اشاره نکرد اما گویا چندین دستگاه لپ تاب و کولر و حتی خودروی هیات فوتبال استان تهران هنوز به این تشکیلات مسترد نشده است.

شیرازی رئیس قبلی هیات فوتبال پایتخت که حدود ۱۵ سال این سمت را قبضه کرده بود، و حتی فرزند و سایر اقدامش را در مناصب فوتبال تهران به کار گرفته بود، چندماه قبل با پرونده تخلفات از ریاست کنار گذاشته شد ولی گفته می‌شد حتی تصاویر دوربین های مداربسته هیات فوتبال نیز در لپ تاب پسر جنجالی و خوش تیپ شیرازی نگهداری می‌شد و هیچکس به آن دسترسی ندارد!

حجم تخلفات و حتی فساد در فوتبال تهران بسیار وسیع و شوکه کننده است و باید دید نهادهای نظارتی چه موقع پرونده شیرازی و دارودسته اش را زیر ذره بین می برند و اموالی که متعلق به خانواده فوتبال پایتخت است را بازمی‌گردانند.

دیدگاهتان را بنویسید