🔹صبح نوزدهم تیر امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از مرگ دختر ۱۷ ساله‌اش خبر داد. وقتی مأموران به خانه این مرد در جنوب تهران رفتند وی مدعی شد دخترش خودکشی کرده است، اما وجود آثار کبودی روی گردن و بدن این دختر شک مأموران را برانگیخت و کارشناسان پزشکی قانونی نیز وقوع قتل را تأیید کردند. در ادامه تحقیقات از این خانواده آغاز شد و سرانجام مرد ۵۰ ساله به قتل دخترش اعتراف کرد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت:

◽️چند سال قبل همراه خانواده‌ام از افغانستان به ایران آمدیم. من کابینت‌ساز هستم و درآمد بدی ندارم. سه دختر دارم و دو پسر که یکی از دخترهایم ازدواج کرده و دو دختر دیگر در خانه هستند مدتی قبل متوجه شدم دخترم سعیده با پسری دوست شده است. خیلی عصبانی شده و دخترم را تنبیه کردم بعد هم به آن پسر گفتم اگر قصدت ازدواج است به خواستگاری بیا وگرنه دور دختر مرا خط بکش.

◽️روز حادثه وقتی به خانه آمدم متوجه شدم سعیده می‌خواهد با خواهرش از خانه بیرون برود. شک کردم و مانع او شدم بعد هم فهمیدم با همان پسر قرارملاقات دارد از شدت عصبانیت آنقدر کتکش زدم که از حال رفت گفتم فلجت می‌کنم تا دیگر نتوانی از خانه بیرون بروی. بعد هم صبح روز بعد دیگر از خواب بیدار نشد به همین خاطر با پلیس تماس گرفتم و به دروغ گفتم دخترم خودکشی کرده است.

🔹با اعترافات متهم پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی محاکمه شود. این درحالی است که همسر وی در این قتل اعلام گذشت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید