صمد مرفاوی پس از شکست تیم فوتبال جوانان ایران مقابل استرالیا در نشست خبری این بازی اظهار داشت: ابتدا به تیم استرالیا تبریک می‌گویم و به بازیکنان تیم خودمان هم خسته نباشید. بازی فنی خوبی بود و هر دو تیم با توجه به شناختی که از هم داشتند سعی کردند بازی خوبی انجام دهند. ما یک مقدار غافل شدیم و بازیکنان ما هنوز در شرایط بازی اول بودند و ضربه‌اش را هم خوردیم. البته به بازی برگشتیم و می‌توانستیم باز هم گل بزنیم، ولی متأسفانه فقط به همان دو گل بسنده کردیم.

وی در واکنش به هجومی بازی کردن تیمش در نیمه دوم بازی مقابل استرالیا تصریح کرد: با توجه به اینکه در نیمه اول بازنده به رختکن رفتیم، سعی کردیم در نیمه دوم یک مقدار با همان نفرات خودمان با تغییر روش بازی را ادامه دهیم، اما چون در ابتدای نیمه دوم گل سوم را دریافت کنیم یک مقداری برنامه ما برای نیمه دوم به‌هم ریخت و سعی کردیم شیوه‌ بازی‌مان را عوض کنیم که نتیجه هم داد و به گل رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های دیگر هم به ثمر برسانیم، ولی استفاده نکردیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند متأسفانه بازی احساسی شد و نتوانستیم گل سوم را هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان درباره بازی سوم با ویتنام، گفت: باید سعی کنیم تیم‌مان را به لحاظ روحی آماده کنیم و در این دو روزی که فرصت داریم به خوبی ریکاوری کنیم و به لحاظ فنی و روحی و روانی به شرایط بازی سوم‌مان برسانیم تا نتیجه بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

مرفاوی در واکنش به کیفیت تیم فوتبال ویتنام خاطرنشان کرد: ویتنام تیم خوبی است، ما در یک گروهی قرار گرفتیم که تمام تیم‌ها توانمند و قدرتمند هستند و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما بازی ویتنام را دیدیم و امروز هم عملکرد این تیم را بررسی می‌کنیم، طبیعی است که آنها هم ما را آنالیز می‌کنند. امیدوارم بتوانیم در بازی سوم خیلی قدرتمند و بهتر از امروز ظاهر شویم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی درباره شرایط فنی ویتنام نکته‌ای وجود دارد که او را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: ما با تیم ویتنام کار داریم، این تیم مجموع خوبی دارد و در بازی اول هم یک تاکتیک خوبی را پیاده کردند و توانستند سه امتیاز را بگیرند. ما روی تیم ویتنام صد درصد برنامه‌ریزی خودمان را داریم. ویتنام در مجموع یک تیم خوب و یکدست است.

دیدگاهتان را بنویسید