“مشتریمداری” رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است
🌐
🔹️ مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با تعدادی از مشتریان برتر این بانک در استان یزد بر ضرورت توسعه حمایتهای این بانک از مشتریان و لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
🔹️ دکتر اسماعیل للـهگانی طی سخنانی در این دیدار گفت: بانک رفاه مزین به نام “کارگران” است و به عنوان یک بانک اجتماعی و یکی از بزرگترین بانکهای تجاری کشور خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات به مشتریان میداند.
🔹️ وی افزود: بخش قابل توجهی از مشتریان این بانک صاحبان واحدهای تولیدی، کارآفرینان و مدیران استارتآپها هستند که در سالهای اخیر سعی شده است در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، سطح ارائه خدمات و تولید محصولات اختصاصی برای آنان را افزایش دهیم.
🔹️ مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر شنیدن صدای مشتریان گفت: زمانی میتوانیم ارزیابی مستند و موثقی از خدمات و محصولات بانک داشته باشیم که ارتباط سازندهای با مشتریان داشته باشیم و بدون واسطه صدای آنان را بشنویم.