مرتضی زبردست
ورزش شرکت تام ایران خودرو با جمع بندی برنامه های سال گذشته و فراز و فرود های آن بعد از ماه مبارک رمضان به استقبال طرح های پیشنهادی بهتر برای سال جاری خواهد رفت.
مهندس میرزافلاحی، معاون منابع انسانی شرکت تام ضمن اعلام این خبر گفت: با مساعدت دکتر پیرمحمدی، مدیر عامل و اعضای محترم هیأت مدیره مجموعه، سال گذشته تا جایی که امکان داشت نسبت به انجام هرچه بهتر امور محوله خصوصا در بخش ورزش که مهم ترین پیامد آن نشاط جمعی است کوشش و تلاش کردیم و در سال جدید نیز با حمایت مهندس نقی پور و سایر دوستان مصمم هستیم دامنه برنامه های سال گذشته را توسعه دهیم.
وی افزود: اردوهای دانش آموزی فرزندان پرسنل شرکت تام دستاورد قابل توجهی برای ما داشت که سوای شادی و بالندگی آینده سازان کشورمان تعدادی نُخبه ورزشی را هم شناسایی کرده و سعی خواهیم کرد امسال در جهت ارتقاء سطح فنی آنان نیز اقدام کنیم.
والیبالیست قدیمی شرکت تام، سرمایه گذاری در ورزش را مناسب ترین بستر برای سلامت جامعه توصیف کرده و می گوید: شور و نشاط حاصل از ورزش را با هیچ متر و معیاری نمی توان اندازه گیری و ارزیابی کرد، همین که هزینه های سنگین بیمارستانی و دارو و درمان را با ورزش کاهش دهیم در شرایط اقتصادی امروز جامعه شق القمر کرده ایم.
معاون منابع انسانی شرکت تام در بخش پایانی صحبت های خود نیز با اشاره به بُولد کردن برخی از مشکلات که در همه جای دنیا وجود دارد هم یادآور شد: چاره جویی برای رفع مشکلات وظیفه و هنر ماست، وقتی همه اعم از مسوول و غیر مسوول در راه اصلاح امور پیدا و پنهان جامعه گام برداریم مشکلی نیست که آسان نشود

دیدگاهتان را بنویسید