🔹بخشی از متن رادیکال رجانیوز: فردوسی‌پور با خواندن یک بیانیه سیاسی تلاش کرد وجه‌ی از دست رفته خود را در میان براندازان دوباره برگرداند. این اشک تمساح در حالی است که در تمام این مدت برنامه فوتبال۱۲۰ با تهیه‌کنندگی او بر روی آنتن صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می‌رفت و وی از این طریق ‌پول به جیب می‌زده!

🔹 وی برای احیای چهره فراموش شده خود، در کالبد یک بازجو-مجری ظاهر شده و به تفتیش عقاید پرداخته است. این نوع برنامه فوتبالی در دنیا بی‌نظیر است.

🔹در این پروژه او نیاز به قربانی کردن یک فوتبالیست داشت؛ کاپیتان تیم ملی، با درک نادرست دُم به تله داد و تبدیل به طعمه‌ای برای احیای شهرت او شد.

🔹اینکه فردوسی‌پور رادیکال‌ترین صحبت‌ها را در رسانه منتشر می‌کند، از روی قدرت‌نمایی یا صراحت نیست؛ او دوست دارد دیده شود و از انزوایی که دچارش شده متنفر است.

🔹برای او هیچ مسئله‌ای شیرین‌تر از مورد توجه قرار گرفتن نیست. البته او مثل جماعت اینستاگرامی برهنه یا وارد ماجراهای عشقی نمی‌شود. اما با این دست فرمان بعید نیست روزی بیایید که فردوسی‌پور در ظاهر در اعتراض به جمهوری اسلامی و در باطن به خاطر احیای شهرت از دست رفته‌اش جیمی جامپ کند!

دیدگاهتان را بنویسید