معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در تشریح جزئیات وضعیت و آمار سرویس‌های برگشت زائرین اربعین به استان از بازگشت ۱۴۱ هزار و ۱۳۹ زائر اربعین از مرزهای شش گانه به پایتخت خبر داد.

🔹غراوی از استقرار شبانه روزی راهداران در پایانه برکت جهت جابه جایی زائران خبر داد و عنوان داشت: تمام دستگاه‌های دارای مجوز حمل و نقل و اتوبوسی برای انتقال زائران به محل سکونتشان فعال هستند و در این زمینه نظارت های کامل انجام می‌شود تا بهترین خدمات به عزیزان ارائه شود.

🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در تشریح جزئیات وضعیت و آمار سرویس‌های برگشت زائرین اربعین به استان تهران تا روز گذشته ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ گفت: طی مدت مذکور برگشت مسافران از مرز «مهران» ۵۸۶ سرویس، از مرز «چذابه» ۸۷ سرویس، مرز «شلمچه» ۳۳ سرویس، مرز «خسروی» ۸۲ سرویس، مرز «تمرچین» دو سرویس و مرز «باشماق» بدون سرویس اعلام می‌شود.

🔹غراوی بیشترین میزان سرویس‌های جا به جا شده از مرزهای شش گانه را مرز مهران عنوان کرد.

🔹وی در ادامه به اعلام آمار تعداد مسافران بازگشت داده شده از مرزهای شش گانه پرداخت و بیان داشت: از مرز «مهران» طبق آمار ۱۶ هزار و ۱۵۹ زائر، از مرز «چذابه» دو هزار و ۹۱۰ مسافر، از مرز شلمچه ۹۱ هزار و ۷۸۲ مسافر، مرز خسروی دو هزار و ۲۳۳ مسافر و مرز «تمرچین» ۳۴ زائر به استان تهران بازگشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید