نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آب‌خیزداری کشور گفت: ما با حکمرانی درست آب و در نظر گرفتن بارندگی سالانه و تکیه بر آن و احصا نیازها می‌توانیم آب مورد نیاز دو میلیارد نفر را تأمین کنیم. اگر دور تا دور کشور را دیوار هم بکشند و با جای دیگری ارتباط نداشته باشیم باز هم می‌توانیم امور کشور را پیش ببریم.

ایسنا: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آب‌خیزداری کشور گفت: ما با حکمرانی درست آب و در نظر گرفتن بارندگی سالانه و تکیه بر آن و احصا نیازها می‌توانیم آب مورد نیاز دو میلیارد نفر را تأمین کنیم. اگر دور تا دور کشور را دیوار هم بکشند و با جای دیگری ارتباط نداشته باشیم باز هم می‌توانیم امور کشور را پیش ببریم.

عباسعلی نوبخت، روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در دومین همایش نت و بهینه سازی اماکن و تاسیسات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در استان البرز برگزار شد، به طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح فقط مختص ایران نیست و در هر نقطه‌ای از دنیا این طرح با عناوین مختلف اجرا می‌شود. به عنوان نمونه کشور چین قرار است ۷۰ میلیارد درخت بکارد که تاکنون ۵۰ میلیارد آن را کاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید