مقام قضایی: «همسایگان»، بی‌حجاب‌ها را به پلیس، «گزارش» کنند
بانوان کارمند ادارات هم چنانچه در تایم خارج از وقت اداری و در خارج از محیط کار اقدام به کشف حجاب کنند و شناسایی شوند، مشخصاتشان به دستگاه مربوط ارسال و در کمیته انضباطی در رابطه با این افراد در پایان سال تصمیم گیری می‌شود.
همشهری نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: اگر در یک ساختمان افرادی وجود دارند که کشف حجاب می‌کنند و این امر را تبلیغ می‌کنند باید به پلیس گزارش داده شود.

حجت الاسلام علی نسائی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی در جمع رسانه ها اظهارداشت: افرادی که در داخل خودرو اقدام به کشف حجاب کنند وسایل نقلیه شان از یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود و افراد بی حجاب در اماکن عمومی جریمه نقدی می‌شوند.

وی افزود: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، وقتی به محاکم معرفی و احضار می‌شوند بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و درصورت تکرار با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.

وی گفت: بانوان کارمند ادارات هم چنانچه در تایم خارج از وقت اداری و در خارج از محیط کار اقدام به کشف حجاب کنند و شناسایی شوند، مشخصاتشان به دستگاه مربوط ارسال و در کمیته انضباطی در رابطه با این افراد در پایان سال تصمیم گیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید