دیدار هم‌گروه‌های ایران در انتخابی المپیک پاریس با برتری پرگل ازبکستان مقابل افغانستان به اتمام رسید.

، شب گذشته در دومین دیدار دور اول مسابقات گروه E انتخابی المپیک در قاره آسیا، تیم‌های زیر ۲۳ سال ازبکستان و افغانستان در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری پرگل ۸ بر یک به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

جسوربک جلال‌الدینوف(۱۲ و ۵۵) پولاتخوژا خولدورخونوف(۳۶) خویسین نورچائف(۴۹، ۵۳ و ۸۸) علیشر اودیلوف(۹۰) و محمد غدیر کامرالیف(۳+۹۰) برای ازبک‌ها و امید موسوی(۴۲) برای افغاستان گلزنی کردند. ازبکستان ۱۸ شهریور به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود و افغان‌ها نیز مقابل ایران قرار می‌گیرند.

رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید نیز پس از بازی با هنگ‌کنگ همراه با کمک‌هایش با حضور در ورزشگاه بنیادکار این مسابقه را تماشا کردند. در جدول این گروه اکنون ازبکستان صدرنشین است و پس از ایران ۳ امتیازی، هنگ‌کنگ بدون امتیاز با تفاضل گل بهتر از افغانستان در رده سوم است.

نتایج سایر دیدارها را می بینید که طی آن کره‌جنوبی مدعی همیشگی فوتبال آسیا در خانه با دو گل مغلوب قطر شد.

تیم جنگزده و فقیر یمن سه گل به سنگاپور متمول زد! مصاف امارات و چین بدون گل مساوی تمام شد و امید عراق ۱۳گل به ماکائو زد. همچنین امید بحرین که این روزها به صلح با اسراییل تن داده، در منامه مقابل فلسطین شکست خورد!

امید عربستان سعودی هم با وجود سرمایه‌گذاری نجومی طی سال‌های اخیر در فوتبال به زحمت از پس مغولستان برآمد. امیدهای ژاپن مدعی قهرمانی آسیا هم شش گل به پاکستان زدند.

مقدماتی المپیک: شکست پرگل افغان‌ها و باخت کره‌جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید