اگر خواهان توسعه کبدی در آسیا و جهان هستیم باید کنفدراسیون کبدی آسیا اولا یک محرومیت سنگین برای این تیم داوری اعمال کند و سپس تغییراتی اساسی در کمیته داوران و کمیته اجرایی بوجود آورد.
مقصران واقعی آبرو ریزی در فینال کبدی
فینال ایران و هند در فینال مسابقات کبدی بازیهای آسیایی دیداری مهیج و زیبا را تا یک دقیقه مانده به پایان بازی برگزار کردند اما بر اثر ضعف واضح و آشکار تیم داوری از جمله سرداور پاکستانی و داور اول سریلانکایی چنان آبرویی از کبدی آسیا رفت که نگاه مردم و مسولین شورای المپیک آسیا را به ادامه حضور رشته کبدی در بازی‌های آسیایی ممکن است تغییر بدهد و کمیته داوران آسیا در فینال مردود شد.

اگر خواهان توسعه کبدی در آسیا و جهان هستیم باید کنفدراسیون کبدی آسیا اولا یک محرومیت سنگین برای این تیم داوری اعمال کند و سپس تغییراتی اساسی در کمیته داوران و کمیته اجرایی بوجود آورد. اینکه امتیاز مورد اختلاف برای هند بود یا ایران یک بحث جداگانه است اما تزلزل در تصمیمات داوران و عوض کردن متوالی رای خودشان آنهم بیش از ده بار و مماشات داوران با کادر فنی و بازیکنان هند که در همه بخش ها دخالت می کردند.

طرف دیگر . سیدسلطان سرداور پاکستانی و کیستری داور اول از سریلانکا یقینا مسبب اتفافات تلخ و توقف ۴۰ دقیقه ای بازیرفینال بودند و نهایتا هم رای به ضرر ایران صادر شد تا هند که در زمین مسابقه حقیقتا توان مقابله با تیم خوب و یکدست ایران را نداشت قهرمان جنجالی بازبهای آسیایی هانگژو شود، البته که اشتباهاتی هم ما داشتیم ولی خداوکیلی کادر فنی خیلی خوب برنامه ریزی برای فینال داشتند و قشنگ پیش می‌رفتیم و اگر آن حمله جنجالی پاوان هندی را دفاع نمی کردیم اکنون قهرمانی دست ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید