فعال سیاسی اصولگرا نوشت: بازار شلم شوربای دلار گرم بود و داشت با زحمت، منحنی قیمت ارز را نزولی می کرد، آقای رئیس برنامه و بودجه چی؟ او به فکرش نرسید که تکلیف معلمها چه می شود؟
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، درکانال تلگرامی خود نوشت :

سلام. عیدتان مبارک. طاعاتتان قبول

شاید آقای یوسف نوری وزیر آموزش و پروش، استعفای عزل گونه‌اش را بدلیل گزارشی بداند که از تقصیرات او تهیه کردید اما شاید بسیاری از معلمان دلشان از این کار شما خنک شده باشد.

خب؛ حالا او رفته و دیگر نیست، اما خدایش که هست! درست است که وقتی صدها هزار معلم مظلوم این سرزمین، در اضطراب خرج شب عیدشان بودند، او نخواسته بود فضیلت زیارت کربلا در ماه شعبان را از دست بدهد، اما خداوکیلی اگر در تهران و ساختمان وزارتخانه و پشت میزش بود، توفیری می کرد با نبودنش؟

شما با گزارش‌تان طومار او را پیچیدید، دستتان درد نکند؛ حقش بود؛ اما واقعا فقط قصه او باید به سر می‌رسید و این پرونده تنها یک متهم داشت؟ اصلا مگر پول توی جیب یا حساب شخصی او بود؟ این وسط رئیس سازمان برنامه و بودجه که باید تخصیص اعتبار می‌کرد یا وزیر اقتصاد که کلید خزانه دولت دستش است، هیچ تقصیری نداشتند؟

گیرم که وزیر محترم اقتصاد سرش به بازار شلم شوربای دلار گرم بود و داشت با زحمت، منحنی قیمت ارز را نزولی می کرد، آقای رئیس برنامه و بودجه چی؟ او به فکرش نرسید که تکلیف معلمها چه می شود؟ تعداد معلمها که مساوی کارکنان وزارت دادگستری نیست که آدم یادش برود.

دیدگاهتان را بنویسید