سرمربی سپاهان برد مهم تیمش مقابل پرسپولیس را به شوت حیرت انگیز اسدی مرتبط دانست.
ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر، گفت: موضوعی که خیلی دوست دارم درباره آن صحبت کنم و برای من از همه چیز مهم‌تر است، این است که همه از بازی لذت بردند و هواداران پرسپولیس، ورزشگاه را با امنیت کامل ترک کردند. فقط تعدادی بطری هنگام کرنر زدن پرتاب شد که امیدوارم این مسائل را از هیچ تیمی نبینیم و همه فقط تیم خودشان را در ورزشگاه حمایت کنند؛ نه اینکه به تیم مقابل بی‌احترامی کنند.

ظاهرا تیم های دیگر همه چیزشان درست بوده

سرمربی سپاهان افزود: با کسر 4 ا امتیاز از ما بازی برای هر دو تیم حساس تر شده بود. بازی مهمی برای هر دوتیم بود چون از پرسپولیس هم یک امتیاز کم شده بود و فقط از ما دو تیم فقط امتیاز کم کرده بودند ظاهرا همه تیم های دیگر همه چیزهایش درست بوده است.

اسدی یک گل غیرقابل باور زد

مورایس تصریح کرد: بازی پایاپایی بود. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و مهره‌های خوب دارد. در حفظ توپ خیلی خوب عمل کردند و بازیکنان این تیم هم کیفیت خوبی دارند. هر تیمی گل می زند لیاقتش را دارد و یک گل عالی و غیرقابل باور از سوی اسدی زده شد. من عادت دارم در تمرینات کسی کار خوبی می کند می‌گویم عالی. البته ما موقعیت های دیگری هم داشتیم ولی بازی نزدیکی بود زیرا دو تیم با کیفیت و خوب هستند.

مورایس در پایان تاکید کرد؛ پرسپولیس تیمی باکیفیت است و احترام خاصی برای آن قائل هستم. وقتی مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس به برتری می‌رسید، برد شما جذاب‌تر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید