تصاویر تلویزیونی نشان داد تنها گل پیکان مقابل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.
، طی هفته‌های گذشته برخی اشتباهات داوری به سود پرسپولیس باعث شد تا تیم‌های رقیب درباره این موضوع صحبت کرده و حتی اعتراض رسمی داشته باشند.در این میان کار به جایی رسید که برخی پیشکسوتان استقلال طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این مساله معترض شدند و خواستار عدالت در داوری‌ها بودند.

گل آفساید گئورگی گولسیانی در آخرین دقایق بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و البته گل مردود شده گل گهر سیرجان دو نمونه بارز از اشتباهات داوری به سود پرسپولیس بودند که باعث این هجمه شد.در عین حال پرسپولیس در بازی با فولاد و پیکان از ناحیه داوری متضرر شد اما چون هر دو بازی را با اختلاف برد نه اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به این اشتباهات اعتراض کردند، نه این اشتباهات چندان بولد شد.

در بازی با فولاد خطای محرز بازیکن تیم میزبان روی مسعود ریگی در دقیقه ۵ مسابقه مستحق دریافت کارت قرمز بود اما داور آن مسابقه حسن اکرمی حتی کارت زرد هم نداد.در آن بازی کمک داور یک آفساید اشتباه علیه پرسپولیس گرفت که موقعیتی نسبی برای گلزنی بود ضمن اینکه در دقیقه ۹۰ هم به زعم برخی کارشناسان ،داور یک پنالتی روی شهاب زاهدی را نگرفت.

همچنین کارشناسی و تصاویر بازی پیکان مقابل پرسپولیس نشان داد حامد پاکدل در لحظه ارسال توپ برایش در موقعیت آفساید بوده و اگر سیستم کمک داور ویدئویی وجود داشت این گل هم مردود می‌شد.

البته بعد از بازی هفته اول پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک هم برخی به آفساید بودن گل پرسپولیس معترض شدند که تشخیص این صحنه فوق‌العاده دشوار بود اما بیشتر کارشناسان روی صحت این گل تائید داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید