یعنی باید باور کنیم که ناظر تاجیکستانی مسابقه با اعلام لغو بازی، بلافاصله از استادیوم فرار کرده؟! و دست مسئولان سپاهان در سطح شهر اصفهان هم به او نرسیده است تا یک فرم اعتراض را به او تحویل دهند!

ناظر بازی از نقش‌جهان فرار کرد و سپاهان پیدایش نکرد! ؛ ادعای شاخدار جدید از زبان منبع موثق!

رسوایی بزرگ مدیریتی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ماجرای لغو بازی با الاتحاد عربستان، با اعلام جزئیات رد دعوا به دلیل ایراد شکلی و طی نشدن مراحل قانونی شکایت، وارد مرحله جدیدی شده است.

بعد از گردوخاک اولیه باشگاه سپاهان که حالا با افشاگری شبکه سه مشخص شده که تنها مصرف داخلی داشته و مطالب کذب و دروغ به خورد هوادار ایرانی داده شده بود، حالا این باشگاه از شعار و روایات شگفت انگیز مثل اینکه تا روز مسابقه هیچ مقام و مرجعی درمورد مکان استقرار تندیس حاج قاسم سلیمانی اخطاری به این باشگاه نداده بود، وارد فاز واقعیت ماجرا شده و فهمیده که نمی تواند بیش از این حقیقت را کتمان کند.

در برنامه زنده صداوسیما و طبق اسنادی که مجری فوتبال برتر آنها را رویت کرده است، سپاهان صورتجلسه مربوط به ضرورت جابجایی تندیس را امضا کرده بود! این فکت، با ادعای محمدرضا ساکت در رسانه‌های داخلی، تناقضی اساسی دارد.

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته شده که باشگاه ایرانی در موعد مقرر به لغو بازی اعتراض و حتی فرم قانونی اعتراض اولیه در محدوده بازی را پر نکرده است. این مشخصا یک ضعف مدیریتی واضح است که به شخص مدیرعامل مربوط می‌شود.

سپاهان که با تاکید و دستور ای‌اف‌سی اجازه افشای محتویات پرونده را ندارد با ادعای یک منبع موثق در اصفهان به رسانه‌ها پاسخ می‌دهد و نمی‌تواند راسا و صراحتا جواب تشکیلات مافیایی فوتبال در آسیا را بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید