🔹️مردی که مدعی است قربانی یک عشق اشتباه شده و نامزدش او را فلج کرده است، از دادگاه برای این دختر اشد مجازات خواست.

🔹️شاکی که مردی جوان است، یک سال قبل در حالی‌که نیمه‌جان بود، به بیمارستان برده شد و به‌طرز معجزه‌آسایی زنده ماند، اما آسیب‌ شدیدی که به مغزش وارد شده بود، او را فلج کرد.

🔹️گزارش این آزار خشن را ابتدا بیمارستان به ماموران داد. طبق گزارش پزشکی این مرد به نام رسول در حالت بیهوشی به بیمارستان برده شد و آثار جراحت‌های سنگینی روی بدن او دیده می‌شد. به این ترتیب پلیس مردی را که رسول را به بیمارستان برده بود بازجویی کرد. این مرد گفت: من نمی‌دانم برای رسول چه اتفاقی افتاده است. نامزدش سارا با من تماس گرفت و گفت رسول حالش بد شده است. من هم به خانه آنها رفتم و رسول را به بیمارستان آوردم. آنها گفتند رسول ۱۰ قرص متادون خورده است.

🔹️رسول به دلیل کمای عمیق مدت طولانی بیهوش بود و با اینکه پزشکان امیدی به زنده ماندن او نداشتند، در نهایت از کما خارج شد. او هنوز حال خوبی نداشت و نمی‌توانست صحبت کند. در این مدت ماموران سارا را تحت بازجویی قرار دادند.

🔹️پلیس تحقیقات نامحسوسی از سارا و مادرش انجام داد. همسایه‌ها گفتند بارها از این مادر و دختر شکایت کرده‌اند، چون مردان غریبه زیادی به خانه‌شان رفت‌وآمد دارند و همیشه در خانه آنها دعوا رخ می‌دهد./

دیدگاهتان را بنویسید