تهیه کننده سریال «سقوط» که پیشتر عنوان شده بود این سریال مجوزی برای پخش ندارد از مواجهه ساترا با این سریال گلایه کرد.
تهیه‌کننده سریال «سقوط»، که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و با استقبال کاربران مواجه شده، از مواجهه ساترا با این سریال گلایه کرد و به شرح تعاملات خود با این مجموعه و واکنش عجیب این سازمان با یک سریال پرمخاطب پرداخت.

محمدرضا منصوری با تاکید بر اینکه شروع تولید «سقوط» ابتدای سال ۱۴۰۱ بوده است، اظهار کرد: هیچ وقت تصور نمی‌کردم که برای چنین سریالی با این حجم از مشکلات در ساترا مواجه شویم.

وی در خصوص تعامل با «ساترا» در خصوص «سقوط» گفت: باتوجه به پیش‌زمینه‌ای که از ارتباط ساترا با پلتفرم‌ها داشتیم شاید برای نخستین بار تمام قسمت‌های سریال را برای ساترا ارسال کردیم تا بدون ایجاد حواشی و بهانه‌جویی احتمالی، نهاد تنظیم کننده حالا قانونی یا عرفی آن را ببینند و اظهارنظر کنند.

او با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه افزود: بعد از ارسال تمام قسمت‌ها، بارها به صورت تلفنی و مکتوب و حتی حضوری پیگیری کردیم، حتی جلسه‌ای برگزار شد و با دوستان صحبت کردیم، نگرانی‌هایشان را مطرح کردند و ما هم توضیحات لازم را ارائه دادیم و در نهایت گفتیم که می‌خواهیم تعامل داشته باشیم تا سریال با لحاظ کردن دغدغه‌ها پخش شود. فضای گفتگوها کمی جلو رفت و در جلسات خصوصی از این تعامل و محتوا اظهار خرسندی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید