ریکاردو ساپینتو سرمربی پیشین استقلال، یک نامه بسیار بلند علیه مدیران این باشگاه در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد!
ترجمه استوری اول ساپینتو به تنهایی نشان می‌دهد او غیر از تکذیب ادعای حجت کریمی درباره رقم درخواستی برای تمدید قرارداد، خواهان دریافت غرامت بابت دیرکرد هشت ماهه حقوقش شده است.

نامه بلند علیه استقلال؛ ساپینتو غرامت می‌خواهد

متن زیر را که سرمربی فعلی آپوئل قبرس علیه استقلال نوشته را بخوانید. او مرتبا مدیران استقلال را به دروغگویی متهم کرده است:

از زمانی که تهران را ترک کردم، در ماموریت جدیدم روی کار و مسئولیت جدیدم تمرکز کردم و هیچ وقت در مورد استقلال صحبت نکردم جز اینکه از جو و هواداران بزرگ تعریف کنم. در مواقع بحران، برخی از افراد ماهیت واقعی خود را آشکار می کنند و برای حفظ قدرت خود به دروغ های غیرقابل تصور متوسل می شوند. وقتی فشار بالا می رود، نقاب یکپارچگی آنها محو می شود و جای خود را به سیل دروغ می دهد. هفته گذشته اظهارات امیری بود. ادعاهای دیروز کریمی در مصاحبه خود نیز شاهد تاسف بار دیگری است که پاسخ قاطعانه را می طلبد.

اولاً، حقوقی که او نقل کرد یک اغراق بزرگ است. رقم واقعی مورد بحث با نماینده من بسیار بسیار بسیار دور از رقمی است که در مصاحبه فاش شد. ناامید کننده است که خود رئیس باشگاه چنین دروغ هایی را منتشر می کند. همچنین زمان خوبی است که به یاد داشته باشید هنوز غرامتی را که با 8 ماه تاخیر و نزدیک به 2 ماه پیش کریمی به من وعده داده بود دریافت نکرده ام.

مهمتر از درخواست حقوق، خواسته های دیگر من بود: شرایط کاری بهتر. بازیکنان و کارکنان باید به موقع دستمزد دریافت کنند، بازیکنان باید یک سالن بدنسازی برای تمرین داشته باشند، آنها نیاز به دو زمین دارند که در تمام طول سال در شرایط خوبی برای تمرین باشند، از جمله به یک منطقه ریکاوری بعد از بازی نیاز دارند. من حتی یک پاسخ هم از کریمی دریافت نکردم. نه حتی یک “متاسفم” یا “متشکرم”. هیچ چی.فقط وعده های توخالی و دروغ.

دیدگاهتان را بنویسید