🔹شب، جلسه سران قوا در دفتر آقای خاتمی بود. دربارۀ سفر آقای خاتمی به روسیه، توافق‌های ممکن سیاسی و نظامی و فنی و دریای خزر مذاکره شد.

🔹 راجع به پرونده آقای مهندس [عزت‌الله] سحابی، آقای خاتمی از رهبری نقل کردند که اتهام محاربه، ممکن است در میان باشد؛ چون اعتراف به نوعی قصد براندازی کرده است. آقایان خاتمی و [مهدی] کروبی [رئیس مجلس]، مایل بودند راجع به پرونده آقای [مصطفی] تاجزاده هم با آقای [سید محمود] هاشمی شاهرودی [رئیس قوه قضائیه]، صحبت کنند که ایشان طفره رفت. آقای خاتمی هم در مورد محتوای سخنان فردای خود در مجلس و نیز امکان نامزدشدن، جواب روشنی نداد و در مورد دستاورد سفر به روسیه هم اطمینان ندارد. رسانه‌های چپ و خارجی، تبلیغات زیادی راجع به صحبت‌های فردای ایشان، به راه انداخته‌اند.

🔹در جلسه سران قوا، آقای خاتمی گفتند، من راضی به توقیف مجله حریم که به اتهام اهانت به رئیس‌جمهور توقیف شده، نیستم و آقای هاشمی شاهرودی، جواب دادند که آقای [محمد علی] صدوقی [معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور] و دفتر خودتان پیگیری می‌کردند. آقای خاتمی، در مورد آقای تاجزاده گفت، من پس از مسئله [غلامحسین] کرباسچی، از رهبری تقاضا نخواهم کرد. آقای هاشمی شاهرودی، به من گفتند که آقای خاتمی، در نامه مفصلی از آقای تاجزاده دفاع کرده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید